მუსიკალური ზეგავლენა მომხმარებლის ქცევაზე

მუსიკალური მარკეტინგი - ერთ-ერთი ძლიერი ინსტრუმენტია მომხმარებლის ემოციურ ზემოქმედებაზე.

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

დღესდღეობით ვაჭრობაში მხოლოდ 40% არის დაგეგმილი, ხოლო 60% იმპულსურია.

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

ბოლო კვლევების თანახმად, ზომიერი (დაახლოებით 60 ტაქტიანი წუთის განმავლობაში) ინსტრუმენტალური მუსიკა იყენებს თუ არა, რომ მომხმარებელი ატარებს აუცილებლად 17% მეტი დრო და ხარჯავს 38% მეტი მეტნაკლებად 108 108 მეტ სატ

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

შოპინგი სავაჭრო ცენტრში იზრდება 35 დან 70 წუთამდე მუსიკალურ ფონთან ერთად (მკვლევარები Northwester University, USA, Roger D.Blackwell, 2008)

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

მკვლევარების პორნით, მშვიდი მუსიკა, რომელსაც უფრო გულწრფელი ურთიერთობა აქვს მომხმარებლებსა და მაღაზიის პერსონალს შორის (Roger D.Blackwell, P.Miniard & G. Engel) [2, c.217].

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

Icons-06.png

მუსიკალური მოწყობის ძირითადი წესები:

Icons-07.png
  • დაიწყეთ თქვენი აკუსტიკური აღჭურვილობის დაგეგმვით. ძირითადი კრიტერიუმებია ჭერის სიმაღლე და სავაჭრო არკადების მოწყობა [10].

  • მუსიკა საკმაოდ ნათლად უნდა უკრავდეს, ატყვევებს მყიდველს თავისი მელოდიით, მაგრამ ამავე დროს არ უნდა იყოს ძალიან ხმამაღალი და ინტრუზიული.

  • მნიშვნელოვანია, რომ სტუმრები ერთმანეთთან დაუკავშირდნენ.

  • მუსიკა უნდა ახშობდეს არასასურველ ბგერებს. მაგალითად, სავენტილაციო ხმაური, მოწყობილობა, როდესაც მომხმარებელმა რამე ჩამოაგდო ...

  • არ გამოიყენოთ მუსიკადან სალაპარაკო ენაზე მკვეთრი გადასვლები, როგორც რადიოპროგრამებში. ტონალობაში მკვეთრი გადასვლები ჭრის ყურს და უსიამოვნოა მრავალი ადამიანისთვის.

  • ყურადღება არ მიაქციოთ მელოდიის ერთ ტიპს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენ რისკავთ თქვენს მომხმარებელს. აუცილებელია სწრაფი და ნელი მელოდიების მონაცვლეობა [13].

  • სწრაფი მუსიკით მომხმარებლები უფრო სწრაფად მოძრაობენ, ნელი მელოდიები ამშვიდებს მომხმარებლებს და ისინი უფრო დიდხანს რჩებიან ფანჯრებთან. მნიშვნელოვანია მუსიკის დაგეგმვა დარბაზის შეშუპების გათვალისწინებით

  • მუსიკის არჩევისას, ყურადღება უნდა მიაქციოთ სამიზნე აუდიტორიას. დიდ მაღაზიებში ხორციელდება ვიზიტების მონიტორინგი, მყიდველთა გაბატონებული კატეგორიის გამოკვლევა ხდება დღის სხვადასხვა მონაკვეთში და ამის საფუძველზე ხდება კომპოზიციების შერჩევა [14].

  • საჭირო არ არის პოპულარული მხატვრების ჰიტების ჩასმა, სიმღერები, რომლებიც ვიზიტორების ასოციაციას იწვევს - სევდიანი სიმღერები სიყვარულზე ან მშობლებზე, სიმღერები თქვენს მშობლიურ ენაზე, გარკვეული სტილები. ეს ყველაფერი ყურადღებას იპყრობს შოპინგისგან!

  • გაყიდვების ზრდისთვის მუსიკას უნდა ჰქონდეს შერეული ბუნდოვანი სტილი, იყოს მელოდიური, სასიამოვნო, არამყარი და სასურველია უსიტყვო. მუსიკამ უნდა გააუმჯობესოს ემოციური მდგომარეობა და დააკავშიროს მაღაზია სასიამოვნო ადგილთან, სადაც გინდა უფრო დიდხანს დარჩენა მთელი დიაპაზონის შესწავლის შემდეგ [15].

Icons-05.png
Icons-01.png

· კლასიკური მუსიკა, ხშირად აძლევს მაღაზიას მოდური ან ძვირადღირებული იმიჯით

· Chillout და Lounge, რომლებიც ხასიათდება მკვეთრი გადასვლებისა და რიტმების სრული არარსებობით, რაც ნერვულ სისტემას აღაგზნებს, ყველაზე შესაფერისია კაფეებისა და რესტორნებისათვის. მეცნიერები თვლიან, რომ ამგვარი დასასვენებელი მუსიკა ვიზიტორების მადას აჩქარებს.

· გარდა ამისა, სპეციალისტებმა გამოავლინეს კლიენტის დამოკიდებულების შეცვლა ბანკის მიმართ. კლასიკური მელოდიის დანერგვამ გამოიწვია იმ კლიენტთა რაოდენობის ზრდა, რომლებიც ბანკს "პერსპექტიულად" თვლიან 233% -ით [6, გვ .66].

· დიდ სუპერმარკეტებსა და უნივერმაღებში ხშირად იყენებენ "ფონის" მიდგომას მუსიკალური გარემოს შესაქმნელად: ისინი უპირატესად ჟღერს ინსტრუმენტულ ნამუშევრებს, ხოლო ოთახში ხმაურის შედარებით მოცულობის დონე მნიშვნელოვნად დაბალია, ვიდრე მაღალ სპეციალიზირებულ სავაჭრო ობიექტებში.

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

ამასობაში არ არის საჭირო ამაზე ფიქრი “.

მუსიკა ისეთივე ბრენდის განუყოფელი ნაწილია, როგორც ლოგო და კორპორატიული პირადობა. ეს ვიზიტორებთან კონტაქტის ძალიან მნიშვნელოვანი წერტილია. ეს არის მუსიკა, რომელიც ეხმარება კლიენტის ცნობიერების ამაღლებას, იდეების გადმოცემასა და ბრენდის იმიჯის შევსებას.

გამოყენების ღირებულება

გთხოვთ შეავსოთ ფორმა გამოიყენეთ დასადგენად.

გამოყენებული ლიტერატურა

  1. Vliianie muzyki na pokupatelei [მუსიკის მომხმარებელთა გავლენა]. Puteshestvui: sait o turizme. ხელმისაწვდომია: http://pagetravel.ru/vliyanie-muzyki-na-pokupatelej (ნანახია 22 სექტემბერი 2016).

  2. Blackwell R.D., Miniard P.W., Engel J.F. Consumerbehavior. 10 ტ. Thomson South-Western Publ., 2006 [რუს. რედაქტორი: Blekuell R., Miniard P., EndzhelJ. Povedenie potrebitelei. მე -10 გამოცემა სანკტ-პეტერბურგი, პითერის გამომცემლობა, 2007, 944 გვ.]

  3. არომაგია ბიზნესა: vliianie tsveta, zvuka i zapakha v prodazhakh [სურნელოვანი ბიზნესი: ფერის, ხმის და სუნის გავლენა გაყიდვებზე]. ხელმისაწვდომი: http://mindspace.ru/206-aromagiya_biznesa_vliyanie_tsveta_zvuka_i_zapaha_v_pro- dazhah / (ნანახია 25 სექტემბერი, 2016).

  4. Lewis D., Persuaders MH თქვენთვის მუშაობს: არომატი, მუსიკა, ფერი, შრიფტი. მარკეტინგის პროფესიონალები, 2014, 24 აპრილი. ხელმისაწვდომია: http://www.marketingprofs.com/arti-cles / 2014/24995 / make-hidden- დამაჯერებლები მუშაობენ თქვენთვის-არომატისთვის-მუსიკის ფერის შრიფტით (ac-cessed12 სექტემბერი, 2016).

  5. Levi M. Muzyka dlia zhizni [მუსიკა სიცოცხლისთვის]. ხელმისაწვდომია: http://www.levi.ru/ სახლები / mus_apteka / max_funct_music.shtml (ნანახია 2016 წლის 30 სექტემბერს).

  6. Dooley R. Brainfluence. მომხმარებელთა დარწმუნების და დარწმუნების 100 გზა ნეირომარკეტინგთან. John Wiley & Sons, 2012 [Russ.ed.:DuliR.Neiromarketing.Kak vliiat'napodsoznaniepotrebitelia.Minsk, PopurriPubl., 2013,336 გვ.].

  7. Kakispol'zovat'muzykudliauvelicheniiaprodazh [Howtousemusictoin-creasesales]. Delovaiapressa, 2007, No. 7, ტომი 204. ხელმისაწვდომი: http: //www.busi-nesspress.ru/newspaper/article_mid_41_aid_2016795.

  8. North AC, Sheridan LP, and Areni CS Music Congruity Effects onProductMemory, Perception, andChoice. JournalofRetailing, 2016, ტომი 92, გამოცემა 1, გვ. 83–95.

  9. Morrison M. მუსიკის ძალა და მისი გავლენა საერთაშორისო სავაჭრო ნიშნებსა და მაღაზიის ქცევაზე. ხელმისაწვდომი: https: //ru.scribd.com/doc/5557494/Music-influence-on- buyers (ნანახია: 20 სექტემბერი, 2016).

  10. Vuima A.Iu. Kommunikativnye funktsii muzyki v reklame [კომუნიკაციური ფუნქციები მუსიკალური რეკლამა]. სადოქტორო ნაშრომი. სანკტ-პეტერბურგი, 2000,207 გვ.

  11. დელოვოი მირ. Tsvet, svet, zvuki, zapakhi i kompozitsiia: komponentyatmosferymagazina [Businessworld. ფერი, მსუბუქი, ბგერები, სუნი და შემადგენლობა: მაღაზიის ატმოსფეროს კომპონენტები]. ხელმისაწვდომია: http://delowoymir.biz/ru/articles/view/ (ნანახია 2016 წლის 20 სექტემბერს).

  12. Kiseleva AO, Ledentsova EA, Sobianinova OGVospriiatiepotrebiteliami televizionnoi reklamy detskogo pitaniia [მომხმარებელთა აღქმა ბავშვის კვების სატელევიზიო რეკლამირებაზე]. Kontentus, 2013, No. 11, ტ. 16, გვ. 32–39.

  13. Tarasov V. Uvelichenie prodazh: vliianie zvuka, tsveta i zapakhanaprodazhi [გაყიდვების ზრდა: ხმის, ფერის და სუნის გავლენა გაყიდვებზე]. Avila-ble at: http://prodam-slona.ru/uvelitchenie-prodazh-vliyanie-zvuka -tsveta-i-zapaha- na-prodazhi (ნანახია 21 სექტემბერი, 2016 წ.)

  14. Berdachuk S. Muzyka dliaprivlecheniia klientov. [მუსიკი </ b> იზიდავს მომხმარებელს. გაყიდვების ტექნიკა]. ხელმისაწვდომია: http://bolsheprodag.ru/privleche- nie-klientov / muzyka-dlya-privlecheniya-klientov (ნანახია 25 სექტემბერი 2016).

  15. Neobychnye metody uvelicheniia ob "ema prodazh: zvukovoe itsvetovoeoformlenie [გაყიდვების გაზრდის არაჩვეულებრივი მეთოდები: ხმისა და ფერის დიზაინი]. ხელმისაწვდომია: http://dzensales.ru/offline_sales/ neobychnye-metody-uvelicheniya-obyoma

გამოიყენვია! თქვენი წერილი გაგზავნილია

+995 579 091 355

თბილისი, ათონელის ქ. 29

  • Facebook